FOTOSHOOTING NA SONCU

Bil je prekrasen dan za modni fotoshooting! S planiranjem in organiziranjem sem se ukvarjala dva tedna, da ne omenjam nočne izmene šivanja ravno dan oziroma noč prej. Vedno do zadnje minute. Polna adrenalina sem nabasala oblačila v vreče, pograbila likalnik ter odhitela, hvala bogu samo čez cesto, do dogovorjene lokacije. Čez cesto sem letela še prenekajkrat, kot mula natovorjena s čevlji, likalno desko, raznimi modnimi dodatki in športnimi ščitniki sem počasi a vztrajno polnila kavarno in knjigarno Barabuk


Naša vizažistka Mojca Valenčak pri delu.

Po dišečih kavicah, sladkih piškotkih, make-upu in likanju smo se skupaj s fotografi Borisom Klavžarjem iz Fotogafiraj.se, Gregorjem Gobcem in Branko podali za soncem. 


Neon Rabbit activewear oblačila zame predstavljajo "best of both worlds" so sodobna oblačila, katera odlikujejo lastnosti športnih oblačil (udobje, kvalitetni materiali, lahkotnost nošenja, telesu in gibanju prilagojeni kroji...) in so vsekakor primerna za šport, vsebujejo pa tudi zadostno mero dobrega modnega oblikovanja tako, da spadajo v kategorijo modnih oblačil. Oblačila iz kolekcije lahko kupite tukaj.



Krilo na voljo.

Modra poletna jaknica na voljo.


Roza poletna jaknica na voljo.
Temno sive pajkice na voljo.
Športen top na voljo.
Obleka na voljo.

Celoten outfit na voljo.
Longboard na voljo.
Imeli smo se fantastično! V skupne vode se še definitivno kdaj podamo in hvala vsem!


Comments

Popular Posts